6 august 2008

Supradoze

E 2:49...iar no sa dorm toata noaptea... de la un timp mi se intampla foarte des insa acum am un motiv in plus... doarme o prietena la mine. De fapt eu scriu si ea sta pe mess... interesant, nu crezi?
Maine... maine va fi o zi speciala... am antrenamente... maine voi vorbi cu tine... nu am aflat nici acum de ce trebuie sa vorbim insa am lasato asa... ce rost are acum sa ma mai contrazic?
Scrumiera zace in coltul mesei, gata sa cada, dar nu se sinchiseste nimeni de ea... o lasam sa zaca acolo, inconstienta, plina pana la refuz de vise fumate la un pahar de vorba.
“Ma plictisesti” imi spui... ma lasa rece... rectiile tale nu ma mai ranesc, nu ma mai doare.
“Du-te dreq” iti raspund ca de fiekre data cu sictirul acela specific mie cand ma doare in pwla.
Devine obositor... dar parca as mai sta... cartea pe jumatate citita imi face cu ochiul de pe noptiera insa drumul pana la intrerupator e prea lung pentru a fi strabatut intr-o singura noapte.
Subconstientul imi lucreaza cu frenezie... cauta noi metode de a te jigni si de a te face sa te simti asa cum ar trebui... vorbele nu te ranesc, insa faptele dor mai rau pentru tine.
Winamp... play... same old songs, same old me... din casti mi se urla cuvinte pe care nu sunt in stare sa le inteleg... iubire? Ce?!? Nu conteaza... devin experta in a lasa lucruri balta...
Ma lipsesc de tot si ma refugiez in rasaritul care va aparea curand... poate vom vorbi alta data despre nemurirea sufletului insa in seara asta sunt satula... Larevedere!

2 comentarii:

Anonim spunea...

nush de ce da imi aduce aminte putin de topicul "Lupta bah tu asta!" chiar se contrazice cu el putin...nush ce sa mai zic :)

Anonim spunea...

das...hello samy :)):)) e marfa n`am c s zic..k celelalte :x stii k u ai un talent dala inascut :P si stii k mie imi place c scrii tu si c nu imi place te pun sa`l stergi :)):x


da stii k tbsk cu tot cu bonusurile tale de arfe [CATEODATA] si celelalte :P:x