6 aprilie 2008

random

m-am saturat de acea asa zisa formalitate dintre oameni...poate ca de aceea nu-mi place sa cunosc oameni noi...pentru ca tot timpul trebuie sa vorbesti despre mici nimicuri la inceput...cu unii dintre ei vorbesti mici nimicuri pana la sfarsit....asta e foarte obositor...intotdeauna mi-a placut sa vorbesc cu oamenii,sa-i cunosc,sa-i las sa ma cunoasca,sa avem alte subiecte d discutat inafara de "ce frumos e azi afara".
mi se intampla des sa vorbesc cu oameni si sa raman fara subiecte...ca si cum inspiratia mi se pierde pe nicaieri...de fapt pe nicaieri se pierd tot felul de lucruri:vise,sperante,dorinte.trebuie doar sa-mi dau seama cum sa ajung la ele si sa mi le reinsusesc.
tot timpul ne lipsesc lucruri...dar uneori nu ne dam seama ca ele sunt chiar langa noi...

2 comentarii:

Anonim spunea...

se poate incepe cu nimicuri, poti sa o ti pe nimicuri ca asa vrei tu sau cealalta persoana (nimicuri - pot fi si subiecte destul de generale as zice), mai fun e cand schimbi total directia conversatiei si ajunge unde vrei tu, cand esti intr-un grup este si mai haios chit ca zice "ce vrei mah?" sau chiar incep sa vb pe tema aia :))

cu restu cam la fel

Ale spunea...

da...de acord q tn...dar eu una m-am saturat de nimicuri:|