1 ianuarie 2010

Necunoscuta din bar

- Vii des pe aici?
- Cam de 2-3 ori pe saptamana.
- Ciudat, nu te'am mai vazut pana acum.
'Ciudat pe dracu, nici eu nu m'as fi vazut in intunericul asta.'
Eram, ca de obicei la o ora ca aia, in clubul meu. Imi beam bautura si priveam in jur. Mi'am facut un obicei din a bea singura in clubul asta. Nu de alta dar oricum toti sunt ocupati cu alte lucruri, nu au timp sa ma observe. Asa ca ii observ eu pe ei. De fiecare data sunt alte fete. De fiecare data alte probleme ascunse sub masti de indiferenta.
In seara asta am pus ochii pe un cuplu. Ea scunda si supla, el inalt si cu pantalonii in vine. Dupa haine, ea parea a fi punkista. El era un tnb'ist convins cu pantalonii lui largi, hanoracul lalai si sapca simpla, neagra.
Isi savurau vinul fiert cu ochii lipiti de televizorul agatat in fata lor. Din cand in cand mai schimbau o vorba, doua.
- Ti'am zis sa mergem...
- Da stiu, imi pare rau.
Nu prindeam decat franturi din ce vorbeau din cauza zarvei de acolo.
Ii priveam cat de tristi sunt. Fericiti impreuna, tristi daca ii separai 2 secunde. Tristetea aceea contrasta puternic cu zambetele aiurea de pe fetele lor.
Dar eu ce sa mai zic? Eu cum sa ma descriu? Stau singura intr'un bar la 2 dimineata si beau bere. Tristetea mea cine o observa? Nimeni. Suntem singuri dragilor in definitiv si la urma urmei. Tot ce putem face e sa ne abandonam persoanei de langa noi si sa traim prin ea pentru a ne uita tristetea.
Voi reveni, asa cum mi'am facut prostul asta obicei, si data viitoare, cu aceeasi bere ieftina in fata, in acelasi club intunecos, observand tristetea din jurul meu. Asa ca sa nu va fie teama, daca voi credeti ca tristetea nu va e observata. Eu sunt aici, eu o voi observa.

12 comentarii:

Ioana C. spunea...

ne e greu să observăm oamenii valoroși din jurul nostru...din păcate.
Un an nou minunant îți doresc!

Ale spunea...

cateodata... dar doar cateodata, ii observam:)
multam fain ioana! si tie un an nou plin de surprize placute si impliniri!

Alina spunea...

Tare buh..asta chiar imi place. nu stiu de ce dar ce povestesti tu acolo imi aduce aminte de Fire. :)) Super entry`ul asta. :X

Ale spunea...

e vorba de fire, intradevar. dar nu povestesc eu nimic mama. e doar o chestie care e inevitabil sa nu i se fi intamplat cuiva:P

Anonim spunea...

"De fiecare data alte probleme ascunse sub masti de indiferenta." Indiferenta este principala problema care face rau nu numa noua ci si celor din jur, iar mastile de indiferenta despre care vorbesti ne face mai mult rau noua, e foarte adevarat k nu vedem ce mult inseamna o anumita persoana din cauza indiferentei, dar principali vinovati pt care nu se vad aceste valori suntem noi, sunt persoanele care sunt valoroase dar nu vor sa o arate, sau nu stiu cum sa faca asta, sau dupa cum ziceai in sunt obisnuiti sa stea linistiti sa nu se complice. Te felicit ca stii sa fii deschisa si recunosc k noua ta metoda e mult mai buna, atractiva, placuta...

Ale spunea...

multumesc:)
trebuie doar sa vezi dincolo de masti:)

Ioana C. spunea...

@Ale: și câteodată ăla devine cel mai important.

ZeXe spunea...

si eu ma gasesc uitandu-ma si observand diferite persoane fara sa vreau, iar asta mi se intampla nu numai cand sunt singur ... e placut, chiar daca pare un pic ciudat.

ce conteaza spunea...

deci eram SIGUR ca-i vorba de Fire :)) mi-a placut mult acolo in primul an de facultate, a fost chiar primul bar din bucuresti in care am calcat, se pare ca primele iubiri nu se uita niciodata

Ale spunea...

hehe, you bet they dont:)

Bogdana Mirea spunea...

'Ciudat pe dracu, nici eu nu m'as fi vazut in intunericul asta.'

geniala propozitia asta :)) chiar am inceput sa rad.

si ideea e foarte mishto :)

>:D<

Ale spunea...

hehe:)) mersi:) ma bucur ca iti place entry'ul