6 mai 2009

O felie de Vama


Tot imi vine in minte versul " Cu marea in suflet si cu scoica mea"... oare de ce? Da. Am facut'o si pe asta. Am fost in Vama!
Vantul care batea... mirosul marii... nisipul care imi zgaria talpile... apa rece... muzica de pe plaja... oamenii... marea... genial peisaj. O chitara ratacita pe ici pe colo. Multi oameni fericiti, razand, simtindu'se bine.
Mintea mea o luase razna... se arunca in mare, inota... se zbenguia asemenea unui peste in apa. Eu zambeam... zambeam cu sufletul si ma simteam bine. Oricum ceva lipsea. Ce? Nu stiu. Insa a fost bine si asa.
Soare in prima zi, nori in celelalte. Dar a meritat... Vama Veche prin ochii mei. Locul, peticul de lume unde poti fii tu. Te poti simtii bine cand vrei tu.
Tot timpul am avut impresia ca locul ala nu doarme niciodata. Si la 5 dimineata erau oameni pe plaja. Majoritatea se recuperau de aseara si se pregateau pentru diseara insa nu conta... "Marea'i beata"!
De pe o terasa se aude OCS. "Cineva sa ne aduca vara inapoi!"
Si acum visez cu ochii deschisi cum 3 zile am fost rupta de tot ce insemna realtitate si m'am distrat cu adevarat. Poze peste poze, nisip adunat prin cele mai neimaginabile locuri, kilograme de pietre aduse acasa in ghiozdan...
Acum ma motivez singura pentru bac! Imi spun: trebuie sa iei bacul, e IMPERATIV sa iei bacul. Imediat dupa bac fug la mare. Plec si nu ma mai intorc pana toamna. Chit ca ma duc singura... oricum in Vama nu esti niciodata singur deci merita!
Si a meritat toata asteptarea asta de 3 ani!

12 comentarii:

giuly spunea...

te aprob la faza cu bacalaureatul :))

Ale spunea...

:)) ai tu ai "retinerea" asta anul asta?:P

Unknown spunea...

ar fi frumos daca toti cei care ar vedea-o pentru prima data ar vedea-o asa cum ai vazut-o tu

Ale spunea...

ar fii... dar nu o vad. ne ramane sa ne bucuram de ea asa cum e:P

Unknown spunea...

mai sunt piedici in calea fericirii cand vezi cat de mult s-a schimbat in 11 12 ani de cand merg acolo... dar nu-i cauza pierduta inca :D

Ale spunea...

am fost o singura data cand eram mai mica, cu ai mei. nu imi aduc aminte foarte bine cum era atunci insa vama e frumoasa oricum:P

Unknown spunea...

he he... frumoasa familie daca te-au luat in vama de mica.. si e frumoasa intr-adevar.. inca

Ale spunea...

cand eram mai mica, mama numai prin vama mergea:P

Unknown spunea...

da.. si eu la fel.. tot cand erai tu mai mica :P

Ale spunea...

poate scrii un entry despre cum era vama pe vremea aia:D ar fii super:)

Unknown spunea...

neaaah... trecutul e trecut.. il las acolo.. suspin melancolic si numar in continuare linistit zilele ramase pana la 1 mai

Ale spunea...

sau asa:) ne vedem p'acolo