27 septembrie 2008

da dar mai bine lasa...

te iubesc dar totusi nu. te vreau dar totusi te indepartez cat mai mult posibil. incerc sa ma las de dependenta pe care mi'ai creat'o si totusi nu pot.
vad ca ma minti si totusi nu ma pot abtine. imi spui ca ma iubesti te cred si totusi nu am incredere in tine.
imi spui ca nu mai e altcineva si totusi aflu lucruri noi pe zi ce trece. ma suni si ma tii de vorba dar eu totusi nu aud ce spui. te simt langa mine
dar
esti prea departe ca sa te pot vedea.
incerc sa uit sa nu ma mai gandesc dar te vad pe mess si nu ma pot abtine sa'ti spun "buna". sunt dependenta. si nu cred ca exista
dezintoxicare pentru drogul
meu. nu vreau sa ma gandesc la tine si totusi ma trezesc dimineata cu imaginea ta in minte si cu speranta ca poate asta va fi ziua in care ne vom
revedea. ma iei de proasta dar nu mai conteaza. nu vreau sa te vad insa ma uit pe hi5'ul tau zilnic.
trebuie sa iei decizii si totusi le amani. uiti anumite lucruri pentru ca ti'e mai usor asa. incerc sa te uit insa esti mereu cu mine.
vreau sa ma lasi insa mai stai macar putin. incerc sa renunt dar nu pot! vreau sa renunt. imi doresc sa te urasc insa nu ma lasi! te vreau mereu cu
mine insa tu esti doar cu ele! dispari incet insa revii odata cu lumina zilei. lasa'ma sa traiesc si nu ma mai droga cu prezenta ta! dar totusi...te iubesc.....

2 comentarii:

Anonim spunea...

nush de ce dar totul se invarte in jurul iubirii......laso balta..treci peste...e mai ushor...
nimeni nu merita lacrimile cuiva in afara de mortzi,
esti tanara,ai atata timp in fatza....
traiestetzi viata....

Ale spunea...

imi traiesc viata, alaturi de fiinta iubita:) asa mi se pare mie corect:P