14 septembrie 2008

Despre dragoste si alte porcarii


I want a love thats true, i want a love that i could sacrifice my life for, a love i can sell my soul out for, i want the kind of love i could die for...i want the kind of love that gets my heart broken at the end,but it must be worth it...
Sincer? Ce imi doresc eu acum? Imi doresc o persoana pe care sa o iubesc...o persoana care sa merite sa fie iubita. Cineva care sa ma iubeasca la randu’i... sa am o poveste d’aia idioata de dragoste care sa se sfarseasca cu un happy end...sau nu neaparat... dar sa fie, sa o traiesc...sa o simt ca exista. Vreau sa fie omniprezent in viata mea si eu in a lui...sa stie toata lumea de noi si sa fim pur si simplu fericiti... nu e prea mult. De fapt nu cred asta. Nu vreau sa’mi gasesc marea dragoste sau mai stiu eu ce tampenie de genu. Vreau pur si simplu.
Ideea e ca am vazut foarte multe persoane inselate, prostite, parasite, cu iubire neimpartasita, care au o relatie dar se cearta din cacaturi... cum poti avea pe cineva langa tine care te iubeste si pe care sa iubesti si sa te certi din cacaturi? E un lucru pe care n’o sa’l inteleg prea curand. Daca ai motive intemeiate, da, de acord. Dar daca nu? Ce rost are? Hai sa ne certam doar de dragul de a ne certa? Nu merge asa! Nu trebuie sa ajungi in stadiul ala sa iti dai seama cat de mult ai tinut la o persoana decat atunci cand nu mai e. E cel mai nashpa lucru posibil. Sfatu meu? Iubiti si lasati cacaturile deoparte. Uitati dracu de ziua de maine si traiti azi si aici! Nu e greu si recompensa e uimitor de mare...

6 comentarii:

Anonim spunea...

Place poza:aia chiar zici k ejti u,khiar dk nu vrei io tot t fac s zambesti:)))

Anonim spunea...

si ms mult d tot>:D< pt tot c ai zs..sper s fie j adevarat:* tc!:*

Ale spunea...

crede'ma ca e adevarat:) tk care 2:X

Anonim spunea...

din pacate nu putem trai "aici si azi" fiindca tot timpul trebuie sa fie acel mic si nesemnificativ lucru care iti da peste cap toate planurile de viitor si care te lasa iar cu inima plina de rani care inca nu s'au cicatrizat...plm...nashpa q iubirea asta:|

Anonim spunea...

e adevarat...:X....dar poate ca te certi din cacaturi pur si simplu sau poate ca faci greseli in dragoste...plm... busu :D

Ale spunea...

poate ca ai dreptate busule:P