22 septembrie 2008

Titlu

Am intrat de curand pe blog si am ajuns la concluzia ca nu am mai scris de mult ceva concret. De fapt n'am scris niciodata ceva concret insa asta nu conteaza.
de fapt nu s'a mai intamplat nimic concret de ceva timp. [ati observat ca imi place sa abuzez de unele cuvinte? e un tic cred] oricum. a inceput scoala. alte fete, bobci
mai plicticosi ca niciodata. vorba celor de la bowling for soup : "high school never ends". adevaru asta e. orinde ne'am duce, in orice grup, anturaj, whatever, exista tot
timpul acel aer de barfa si de tipar specific liceului. eu vorbesc acum di auzite fiindca n'am terminat inca liceul:) inca putin. termin. libertate, astea, o sa fie ceva
voi fii tot timpu tipa aia din coltu barului cu sticla de stalinskaia in mana stanga si o tigara in mana dreapta. deja o dau in extreme. de fapt sigur voi fi tipa aia care se duce la
facultate dimineata si seara pana a doua zi in vreun club o arde chill, un concert ceva. fara stres. fara teme. fara profi enervanti si mame care sa urle ca nu ti'ai facut tema.
de fapt o sa existe alte stresuri. sresul de a trai pe cont propriu. imi aduc aminte ca odata, inainte de un concert, am intrebat'o pe maica'mea daca ma lasa sa ma duc
si uitandu'se la mine cu o fata total inexpresiva mi'a zis: faci ce vrei. vreau sa spun ca m'am blocat instant. nu stiam ce sa fac. sa ma duc? nu pentru ca o sa se supere.
sa nu ma duc? o sa regret... a fost destul de greu sa reusesc sa ma duc la concert fara sa o supar:P dar din fericire am reusit. am observat ca majoritatea adolescentilor din ziua de
azi fug de responsabilitati. eh...oricum, destul cu observatul pentru azi. va urma...:))

3 comentarii:

allesya spunea...

Ba da, ai scris ceva concret;) si imi place.Eu o sa fiu tipa cu martini din partea cealalta a barului sau chiar de la masa ta.asta daca am sa plonjez la facultate in bucuresti.

Ale spunea...

ar fi ceva sa fii tipa de la masa mea cu martini'ul:) asa ca hai mai repede cu facultatea si tzushti in bucuresti:)

ozu::. spunea...

...si mai vine la un moment dat cate un gand ("fratie ce dracu' caut eu aici", parca niste responsabilitati ar schimba ceva), bine ca inca nu m-am bagat la cele pe viata :)