14 aprilie 2009

Eu vreau

Ce vreau eu sa fac cu tine... ce... vreau... eu... sa fac... cu tine... Noi doi.
Vreau sa vedem rasaritul de pe primul bloc care ne pica in cale... sa ne prinda unul in bratele celuilalt cu sticla de vodka jumate goala langa noi. Vreau sa ne lasam luati de somn pe nisipul rece de la mare... sa fim atat de beti incat sa nu mai fim in stare sa mergem 2 metrii pana la cort.
Vreau sa ma trezesc dimineata cu tine langa mine. Vreau sa vedem lumea... Vreau sa traim asa cum vrem, sa fim doar noi doi "si marea". Sa nu mai conteze nimic altceva inafara de noi.
Sa luam primu tren care vine in gara si sa plecam cu 20 de mii in buzunar. Sa ne urcam in masina si sa mergem cu 200 pe autostrada pana la cea mai apropiata statiune. Sa zburam cu avionul. Sa mergem in Paris. Sau Japonia. Sa ne pierdem intr'un oras... Sa mergem sa ne plimbam prin padure... Sa adormim in fiecare seara impreuna.
Sa avem o melodie doar a noastra... Sa dansam un blues... Sa invatam tango. Sa gatim... Sa te bat la sah:)
Sa-mi iei flori, sa-ti i-au bomboane:) Sa facem totul unul pentru celalalt.
Sa nu pierdem nici un rasarit si nici un apus. Sa bem cafeaua la 7 dimineata la eroilor in parc.
Sa ne plimbam cu bicicleta, eu cu skate'ul:). Sa iti cant o melodie la chitara... Sa imi faci o surpriza.
Sa ne plimabm cu vaportul... Sa mergem intr-o excursie. Sa stam cu cortul pe varf de munte... Sa mergem pe jos tot orasul.
Vreau sa plangem, sa radem, sa fim fericiti impreuna... Sa nu mai gresim, sa ne iertam, sa ne iubim.
Sa nu ne mai mintim niciodata... Sa nu ne mai despartim niciodata... Sa fim cuplul ala pe care toata lumea il adora si sa fim cei mai buni in toate:)
Sa ne scoatem unul pe altul in oras. Sa vorbim... sa comunicam... sa nu ne mai fie teama de nimic.
Sa ne spunem "Te iubesc" dimineata si seara inainte de culcare, sa adormim cu zambetul pe buze... Sa ne aratam iubirea si sa ne pastram unul pe altul...

4 comentarii:

Zad spunea...

iubirea asta....ce poti sa-i faci?!

eu nu pot iubi asa!!!

Ale spunea...

JokeBox nu trebuie sa iubesti "asa" trebuie doar sa iubesti:). Intr'un mod natural va decurge totul de la sine:P Crede'ma:)

Zad spunea...

nu vreau sa te cred...daca ai sti ce fel de persoana sunt atunci ai sti da ce!

Ale spunea...

cat de rau poti fii?:)