20 iulie 2008

Confuzie


Cred ca am ajuns la concluzia ca eu de fapt nu vreau cu adevarat sa fiu cu cineva… ci vreau cu adevarat sa le arat celorlalti ca :” uite bah, am si io status cu te iubesc!”
Naah… de fapt acum incep sa aberez… adica mi s-ar parea total dragut sa am statusuri de genul cu toate ca imi procoaca repulsie cand vad la altii…
Sunt o fire nehotarata… azi vreu ceva… maine altceva… niciodata n-am vrut acelasi lucru mai mult de 1 zi 2…au existat, ce-i drept, si cazuri in care voiam ceva un timp indelungat pana vedeam ca nu are rost… si auch…aia durea… da ma rog, se mai intampla.
Si acum sunt intr-un proces de « vreau ceva si pana nu am, nu renunt ! »… e o chestie destul de ciudata pentru ca nu stiu niciodata cand apare sentimentu asta… e dubios… singura problema e ca lucrul pe care il vreu mi se ofera… si nu-mi place…eh, mi se ofera cu niste conditii dar nu se pun… imi place sa lupt pentru ceea ce vreau si acum ma vad intr-o totala incurcatura pentru ca mi se da ceva fara sa fac nimic… daca accept si imi iau teapa, e naspa…dak nu accept si aflu ca faza a fost pe bune, e si mai naspa… Si iata-ma din nou in una din multele mele stari de confuzie…

4 comentarii:

Anonim spunea...

citisem pe undeva, daca stai sa analizezi si despici firu in patru sunt sanse mari sa nu ramai cu nici o bucata :)

Anonim spunea...

PS: mai era si o vorba: nemultumitului i se ia darul :))

Anonim spunea...

Si Aici te Referi Exact La Ceva..la Acel Ceva Ce Nu Stiai Atunci P C Drum Sa O Iei Nu? Si Ai Facut O Alegere...Nuj :-? Poate Buna..Poate Rea :) Oricum O Rezolvi U Pana La Urma :X

Ale spunea...

bha...e o alegere foooarte rea...pakt k am pierdut multe din kuza prostiei mele...da plm, se mai intampla...