23 iulie 2008

Lupta bah tu asta!


Undeva… in neantul asta nemarginit pe care unii dintre noi il numim “lumea reala”, exista ceva si cineva pentru toti… Nu-l gasesti, zici? A zis cineva k e usor? Niciodata nu e usor mai mami. Intrebarea e daca ai ce-ti trebuie sa stai si sa astepti sau daca ai mai mult tupeu, sa te duci tu si sa cauti… Ia zii, te tine ? da ? Bine atunci… esti tare… ce sa zic ? Ai un plus de la mine ! Pai daca ai ce-ti trebuie atunci de ce stai in fata oglinzii si astepti raspunsuri care oricum nu vor veni ? Lasa te rog frumos winampul cu melodiile alea foarte dragute pe care iti vine sa te dai cu capu de tastatura cand realizezi ca nu sunt adevarate si du-te si cauta-ti realitatea ! Lasa messu… a inceput sa fie demodat… nu-ti vei gasi perechea acolo… nici barurile nu sunt bune pentru ca inspira neliniste…cel putin mie… iesi in parc…cu cainele, maslina, purcelul, cea mai buna prietena, si agata ! Lasa-ti carticica cu replici de agatat acasa si fii inventiv.. fii tu.
Un prieten mi-a zis la un moment dat « intotdeuna trebuie sa te ridici si sa muncesti pentru ceea ce vrei ! ». Ii dau dreptate… cu toate ca majoritatea au renuntat la lupta… s-au dat batuti… « lasa mha ca nu e de tine » asta iti zic prietenii ? Inseamna ca nu sunt prieteni adevarati ! Niste prieteni adevarati iti spun : « lupta mha ! ia ceea ce-ti apartine ! »
Nu… cred ca am o problema… vorbesc de lupte si ambitii insa eu deja le-am pierdut pe toate… trebuie sa ma opresc aici fiindca daca voi continua ma vor da cei de la Blogger in judecata ca le-am folosit to spatiu alocat pentru hosting…Gata !

5 comentarii:

Anonim spunea...

asa e .f putini au curajul de a da curs sentimentelor si de a intampina orice eveniment cu bravura , iar aceasta categorie de oameni merita tot respectul:)

Screeach spunea...

=)) l-ai futut la sfarsit, dar imi place articoul, foarte tare...

Anonim spunea...

Dap...K Bn Zici...Noi Il Kutam De Ani Intregi Si Tot Nu L`am Gasit :)) Da Lasa Mami k Nu Ne Lasam Nu? :P

Anonim spunea...

Am Uitat Sa Spun...Prea Mf Art :X Imi Place Mooolt :x

Ale spunea...

da screeach multumesc pentru felul tau sincer da a ma amuza:P ma bucur ca iti place:)