19 iulie 2008

Nehotararea


Stau de o jumatate de ora cu o pagina de Word deschisa si nu stiu despre ce sa scriu... sa povestesc ceva? Nu sunt in stare plus ca m-as simti aiurea. Sa inventez o poveste? N-am inspiratie... as scrie un intreg roman despre cum ar trebui sa arate o secunda perfecta in mintea unui schizofrenic... dar pur si simplu mi-e lene. Probabil va intrebati “daca tot ti-e asa lene, de ce te-ai mai apucat sa scrii asta?” raspunsul meu ar fi unul simplu: pentru ca pot! Starea asta a mea imi aduce aminte de o carte pe care am citit-o acum nu de mult. Se numea “Torturati-l pe artist” de Joey Goebel.. Ideea principala a cartii este ca atunci cand cineva sufera o pierdere, o nereusita, pateste ceva cat de mic, incepe sa vada lucrurile altfel sis a creeze lucruri mai valoroase decat ar fi creat cand era fericit. Intr-un fel sunt intru-totul de accord cu asta deoarece mie una nu mi s-a intamplat sa scriu ceva cat de cat placut atunci cand eram ferictita. Intr-o zi o prietena mi-a spus “incearca sa-ti transpui fericirea in ceea ce scrii”. Am incercat si asta insa nu mi-a iesit nimic. Insa atunci cand trec printr-o perioada dificila scriu lucruri care mie una imi plac, insa niciodata finalurile fericite nu sunt prezente. Poate ca, cu timpul, voi invata sa scriu din experientele fericite a vietii mele de adolescenta cu probleme :)

4 comentarii:

Screeach spunea...

incearca... sa scri, ce gandesti, kit ca e happy sau nu... si usor o sa te canalizezi pe ceva...

Ale spunea...

incerc...pff dak vezi kte "opere" nereusite am pe calc te sperii:P pnm

Anonim spunea...

poate le pui peste o bucata de timp mai buna cu retusurile de rigoare, si o sa ramanem toti placut surprinsi :P

Anonim spunea...

Probleme??Huh...Foaaaarte Probleme :)) Sau Mai Degraba Nehotarari :-?