22 iulie 2008

Something special



Eu sunt cel ce transforma sunetele in drum si merge cu masina pe ele…
Eu sunt cel ce informeaza lumea ca extraterestrii suntem noi pentru noi si tot ce vedem extraterestru defapt e amfibian si nu poate merge normal…..cu ei nu ne potrivim…
Din toate astea poti vedea cum se leaga drumurile formate de sunete si cum extraterestrii nu se pot fute cu amfibienii pentru ca nu se potrivesc…asa ca au ales sa se iubeasca si din pieptul lor iese o mare de culori de toate felurile…si poti face baie acolo dar iesi colorat …si nu te poti spala decat dupa ce iubesti pe cineva care te iubeste…dar daca tu iubesti si acel cineva nu te iubeste nu te poti spala…..
Si cu fumu e la fel pentru ca el nu are oase si poate deveni orice de la cerc pana la casa….si cel mai important e ca el poate iubi pe oricine chiar daca e amfibian sau extraterestru pentru ca se poate transforma in ce vrea el…
Dar mai sunt si cei care au fete de liliac…ei se iubesc intre ei pentru ca nu se recunosc care cu cine pentru ca toti au aceleasi fete dar se imbraca diferit…asta e singura lor deosebire….
Eu nu stiu ce sunt pentru ca oglinda din camera mea ma minte tot timpul dare eu iubesc…nu stiu ce iubesc pentru ca nu sunt in culori ca sa ma spal…dar iubesc…pentru ca ma doare in capul pieptului si asa stiu eu ca iubesc….cred ca ar trebui sa dau iubirea asta cuiva dar nu oricui…cuiva care sa ma iubeasca si cel mai important este sa vreau eu sa ma iubeasca..pentru ca daca eu nu vreau sa ma iubeasca o sa fiu monocolor si e naspa asa….


Asta e o chestie scrisa de un prieten foarte bun de-al meu. Mi-a placut foarte mult si m-am gandit sa-i fac reclama... ulterior cand va avea si el un blog, va fi stearsa si postata pe blogul sau iar aici va ramane doar un link...

3 comentarii:

Ale spunea...

kiar e cva special...

Anonim spunea...

frumos, la atata culoare ma gandeam unde i-as baga pe daltonisti in toata povestea asta...

Anonim spunea...

Ce Marfa :x Si Voi V`ati Gandit Knd Ati Scris Despre Atatea Culori..Cum Ar FI Sa Fi Orb? Va Dati Seama Ce Simt Ei? Ei Nu Cunosc Culorile..Nu Le`am Vazut Niciodata..Si Totusi Traiesc Si Sunt Fericiti Asa Cum Sunt..Pt K Ei Sunt Cei Kre Apreciaza Cu Adevarat Viatsa..Noi Din Orice Kkt Zicem k Viata E Nasoala K Vrem Sa Murim..Dar V`ati Gandit Cum Ar Fi Sa Nu Vedem Culorile?