12 noiembrie 2008

Despre tine...


si da, am cunoscut un tip... ehh. hai. il cunosc de ceva timp. si da. sunt cu el de ceva timp. nu e kiar genul de tip de kre o fata cu capul pe umeri sa se poata indragosti in halul in kre am faqto eu insa are partile lui bune kre contrasteaza puternic cu cele rele. da, e adevarat k ma mai minte, desi imi dau impresia k imi dau seama knd face asta ce pot spune? il iubesc. de ce? pentru ca pot. pentru ca in sfarsit am regasit acel ceva ce mie imi lipsea. un suflet cald da. sufletul meu era destul de inghetat in urma trecutului nu kiar placut pe care am fost obligata sa mi'l asum. insa acum pot spune ca sunt fericita. e unul din putinele motive pentru care ma trezesc dimineatza zambind si pentru care seara inainte sa adorm ma simt implinita. il visez uneori. nimic grav, nimic netratabil.are un mic defect insa. nu stie cum sa imi arate k ma iubeste. incerc, cu ignoranta mea oarba de fata care crede k le stie p toate, sa il ajut sa invete, intr'un fel sau altul. insa nu prea reusesc. observ de ceva timp anumite skimbari asupra carora nu ma pot hotara dak sunt in bine sau in rau insa greseala mea e deja facuta. de fapt nu e o greseala. poate multi care nu il cunosc ar spune k e cea mai mare greseala. insa am ajuns sa'l cunosc. nu mult. nu putin. moderat. si imi place ce gasesc. e genul de tip cu care, daca ar retusa doar putin comportamentul sau rebel, as putea fii foarte mult timp.am scris mult. insa nimic concret. imi place sa ma pierd in okii lui kiar si atunci cand nu ma priveste. imi place sa'i fur saruturi si ii voi fura in continuare pana cand va trebui sa ma bata sa ma opresc mi'a placut sa ma trezesc dimineata in bratele lui. si imi place sa il vad kt de des se poate. nu imi place insa k se comporta ca si cum nu'i pasa. sau poate kiar nu'i pasa. asta este. se mai intampla. mie mai des ca altora. insa mi se intampla, si imi pare bine. pentru ca il iubesc

6 comentarii:

Anonim spunea...

Oare Despre Cine o FI Vorba?:-Ss

ozu::. spunea...

dragut :)

Ale spunea...

mey anonimule despre tn e vb aici;)) gen te iubesc:-" bebe meu:Xx

U. spunea...

De obicei iubim ceea ce ne lipseste.

Ale spunea...

nu cred ca iubim neaparat ceea ce ne lipseste... de obicei iubim opusuri... cred ca asta e faza...

Anonim spunea...

Te iubesc... imi este dor.. de tine dor.. de noi.. imi este dor de viata..:( te vreau langa mine!!!