19 noiembrie 2008

Strainul


Ce cauti tu, strainule in jumatatea mea de pat? Ce cauti in asternutul meu cel alb? De ce esti invelit cu patura care imi tine trupul cald in toiul iernii? De ce imparti perna mea rosie cu mine? Si mai ales ce cauti tu in inima mea?
Trebuie sa marturisesc ca te’ai strecurat ca un hot aici, in patul meu unde imi duc veacul, unde rad plangand cu gandurile mele neclare amestecate in fum. Ca o pisica meticulous te’ai strecurat intre cutele inimii mele si ai de gand sa ramai acolo hranindu’mi imensa nevoie de iubire.
Imi inchizi ochii inainte sa adorm si ma invelesti cand imi e frig. Ma linistesti cand plang in somn si ma mangai pentru a ma trezi.
Imi pui cafea in cana rosie, nu prea dulce dar nici amara. Si te uiti la mine cum sorb agale fumand inca o tigare si imi spui din nou sa le raresc, iar eu ma fac ca nu te’aud si taci privind cuminte’n jos si’astepti sa termin acel ness.
Ma iei de mana, ma ridici, imi iei parul din ochi, ma mangai si ma saruti usor spunandu’mi ca va fii bine.
Esti un strain cam necioplit, tu nu te’ai prezentat, insa inima mea stie adevaratul despre tine.
Esti strainul de pe scaunul din fata mea din metrou care imi zambeste timid, esti tipul de la coltul strazii care tot timpul asteapta cate un individ. Esti colegul meu de banca, esti al meu iubit. Esti tot ce mi’am dorit in viata. Esti pur si simplu infinit strainule.
Multe se pot spune despre tine dar e prea putin timp si nu indeajunsa rabdare. Pot spune ca eu te’am iubit si ca acum te iubesc inca o data. Voi spune incet ca te’am mintit ca eu te voi parasi, vei clipi si rade numai pentru a nu ma plictisi.
Vei fii surasul meu din fiecare dimineata tarzie lenevita in acelasi pat mototolit. Gura mea de aer atunci cand geamurile se inchid. Bataia inimii mele atunci cand ea va tacea pe veci. Ai fost si vei ramane pentru mine cel mai cunoscut strain. [Te iubesc!]

3 comentarii:

giuly spunea...

frumos

Ale spunea...

:) multumesc :P

Anonim spunea...

Te iubesc... imi este dor.. de tine dor.. de noi.. imi este dor de viata..:( te vreau langa mine!!!