17 martie 2009

Incubus - I miss you

4 comentarii:

Zad spunea...

Nihalo, hacuna matata, nu zgaieti, nu pagadi

Zad spunea...

Sa sti ca nu la cati de iubi sunt in telefonul cuiva fac referire, ci la cliseul care s-a conturat in jurul acestei expresii. Mesajul e criptat, adica cu subinteles, si este un manifest impotriva folosorii cliseelor, care impiedica gandirea sa-si faca datoria.
Nu lasa pe altii sa gandeasca pentru tine!
Eu te incurajez sa iti scri si tu impresile pe blog in loc sa postezi clipe de pe youtube pentru ca imi pasa de ce crezi.
Asa ca raspunde-mi la provocare, te rog...

Zad spunea...

De fapt toata povestea cu iubi e inventata de mine;), dar ideea conteaza nu?

Zad spunea...

Poate iti dai seama ce am scris in primul comentariu, iar daca nu reusesti(mesajul conteaza nu continutul) spune-mi si iti explic
Multumesc de comentariu si iti doresc tot binele din lume...mai vorbim