28 martie 2009

Pentru ei


Niciunde, nicicand, ehm... oare niciodata?
Sperand, dorind,... ehm oare vrei?
Plangand, suspinand,... ehm iti va trece vreodata?
Razand, crezand, ... ehm oare ce'i?
Cu pasi mici, repezi, dar increzatori, te'ndrepti...
Spre... niciunde, asteptand ocazia sa'nveti?!
Sa vrei, sa poti, sa stii... nu crezi ca e greu
...Dar deodata'un gand te spulbera'n'tr'un "eu"...
Hmmm... o idee vaga despre ceea ce esti...
Ce vrei sa faci, ..., oare unde esti?...
Te gasesc, te vad, te ating,... dar stai...
Ceva,... , ceva se'ntampla... cazi
Te'am cautat, te'am vazut, doar un sarut...
Si totusi, totusi... e'ntuneric aici...
Te'am gasit,te'am atins, dar pici...
Unul catre altul ne'ndreptam sperand...
Ca odata o sa ne gasim razand...
...Si iar,... , iar te'am pierdut...
... Ehm, chill, voi veni acum?!
... Dar unde, unde vom putea?...
Nu stiu, nu spun,... , vei vedea.
Rabdare'aud un gand, dar nu pot, nu vreau
Nu stiu, nu cred. dar vad, astept sa'l am...
... Si iar, din nou, se poate?!...
Te simt, te'ating, spre noapte...
Da, se pare, in sfarsit...
Te'am gasit, l'am gasit...



Poezie scrisa de Samy:) [Aceeasi poveste ca si cu bunul meu prieten de anul trecut: nu are blog:) ]

Un comentariu:

giuly spunea...

imi place.
simplu