12 martie 2009

Requiem for a dream...


Harry Goldfarb: [on the phone] Marion... I've been thinking about you so much... are you okay?
Marion: When are you coming home?
Harry Goldfarb: Soon.
Marion: When?
Harry Goldfarb: Soon... you holding out alright?
Marion: Harry... can you come today?
Harry Goldfarb: Yeah...
[starts to cry]
Harry Goldfarb: I'll come... I'll come today. You just wait for me, alright?
Marion: Harry...
Harry Goldfarb: I'm coming back, Marion.
Marion: Yeah.
Harry Goldfarb: I'm really sorry, Marion...
Marion: I know. .

And he never came... And he never called back... The end

Asta mi se pare cea mai miscanta scena din film... miscanta pentru mine... mi se pare foarte trista si are foarte mult substrat scena... e destul de ciudat...

3 comentarii:

Anonim spunea...

miscanta ne miscanta cu substrat fara la tine sigur are o anumita legatura faza cu call back si back home si never dc? stim noi daca nu stii la ce ma refer iti voi zice personal

Ale spunea...

ahh, da, stiu la ce te referi. dramele mele interioare sunt regasite in blog mai peste tot... insa nu in masuri asa mari :)

U. spunea...

Da.Este unul dintre filemle mele preferate.Am citit si cartea.Este foarte buna si ea.Iti arata trairile si tot.