21 martie 2009

so what's the crazyest thing you've done lately?

Ce ai facut in ultimul timp? Te'ai trezit, te'ai dus la scoala/munca... te'ai intors acasa obosit.. ai mancat, ai facut un dus, te'ai culcat si maine totul de la capat...
de unde atata monotonie? De unde atat de putin timp liber? De ce nu se mai iese frate prin parcuri?
De ce nu se mai atarna la cafele pe valea regilor? De ce nu se mai sta 2 ore la mec la romana cu un hamburger si o cola in fata, cu 3 prieteni nebuni care vorbesc despre tampenii dar care te fac sa te simti bine?
Unde dracu sunt lucrurile marunte bha nene?
Poate sunt intrebari existentiale, poate sunt retorice, poate sunt aiurea. insa eu ma intreb si realizez ca asta e adevarul. avem prea putin timp ca sa traim. Avem prea putin timp pentru ceea ce ne place.
Te duci la un party si cum incepi si tu sa te simti mai bine trebuie sa pleci acasa ca s'a facut dimineata...
E aiurea.... traim viata pe fast forward... ati auzit de slow motion? In reluare? [aveau si ocs o melodie care exprima ce zic eu aici aproximativ]
Nici cersetorii din metrou nu mai au timp sa zica rugaciunea aia pana la capat ca urmeaza Victoriei cu peron pe partea stanga si nu au adunat banii.
Hai sa ne luam o pauza de la viata. Sa uitam o data in viata noastra, timp de o zi, ca trebuie sa facem altceva inafara de a ne distra. Sa fie ziua mondiala a oamenilor care se simt bine...
Ai vrut vreodata sa te urci pe un bloc de 15 etaje? Da? Si de ce nu ai facut'o pana acum? Aaaa... da, timpul asta, ce sa'i faci... saptamana viitoare sigur iti gasesti timp si faci si asta, nu? Bullshit. Frate daca vrei sa faci o chestie nebuneasca, fa'o, nu te mai lovi de lucruri minore cum ar fii timpul sau mai stiu eu ce conceptie preconceputa a unora.

So what's the crazyest thing you've done lately?

I gaved life a chance.

8 comentarii:

Vilhelm man spunea...

Iti doresc o primavara frumoasa!

Ale spunea...

Multumesc:) Si tie!

Anonim spunea...

pey unii dintre ei au uitat ca nu sunt roboti....si in cea mai mare parte eu astept vara ca sa ma sui din nou pe un bloc de 15 etaje...."sa dau foc la ce mai am"si sa privesc cum apune soarele in bucuresti...astept vara pentru a iesi cu placa...astept vara sa tremur de frig la 4 dimineata pe un trotuar cu alti prieteni tampiti shi sa stam cu hanoracele in ghiozdan doar pentru ca e vara.......pentru ca iarna e frig si stam in casa...razand de ce am facut in fiecare minut din vara....si de fapt...omul nu se maturizeaza,doar se gandeste prea mult

adriana spunea...

ti-am citit comentariul de la postarea lui Tudor Chirila ...am vazut ca iti pasa...indraznesc sa te rog sa te implici si in proiectul IHTIS...multumesc

Mihaela Chelaru spunea...

dintr-o data am inceput sa zambesc mai intens, sa simt primavara si sa ma bucur de soare.
Si binenteles sa scriu la licenta! :D

Ale spunea...

:)

Zad spunea...

cel mai nebunesc lucru pe care l-am facut in ultima vreme e bunge jumping pe barajul de la Vidra

Ale spunea...

:) bungee jumpingul a fost tot timpul unul din visele mele nebunesti insa trebuie sa recunosc ca ma regasesc si eu in portiunea destul de mare din populatie care "nu are timp"...