28 octombrie 2009

Insomnie

e 5 dimineata si eu tot nu am inchis un ochi. ahh cat urasc noptile nedormite. peste cateva ore trebuie sa ma duc la facultate si sa fiu si atenta la ce debiteaza profii aia.
cred ca am fumat aproape tigara dupa tigara si am baut pe putin 2 kile de cola.
dar e nice sa nu dormi. noapte e atat de linistita. nu aud decat frigiderul si pisicile cum se alearga prin casa.
mai devreme m'am trezit cu un damf de cafea invadand camera. iar s'a trezit bunicamea sa faca cafeaua. e aproape un ritual pentru ea. in fiecare dimineata la 4 jumate se trezeste, face cafeaua si dupaia se duce sa se uite la televizor.
dar eu ce am facut? am stat toata noaptea si m'am uitat la grey's anatomy. m'am uitat la o poza now and then, am discutat cu diverse persoane. monotonie.
dar totusi e atat de linistit. nimeni nu te fute la creier noaptea. nu striga hai la masa sau du'te si cumpara ulei. nu iti invadeaza nimeni camera ca sa se uite la stirile de la ora 7.
desi o sa am multe riduri din cauza noptilor nedormite, o sa merite. calm, pace, liniste. genial. muzica mea preferata ascultata la un nivel perfect astfel incat sa se auda in toata casa, dar mai putin dincolo, la ai mei.
inca un entry nocturn. nu am mai facut de mult asta. scrumiera e umpluta pana la refuz si creieru meu e prajit de la atatea operatii la care am "asistat" involuntar toata noaptea. maine probabil o sa ma plimb cu cafeaua dupa mine. dar noroc ca am mec'u aproape:) un latte machiatto si un pachet de kent 8 cred ca o sa rezolve problema. mai naspa e cu orele. bine, de'aia am colegi, sa ma tina de vorba. sau de'aia am net pe telefon sau laptop, just to keep me entertained. ahh that's a good feeling.
vezi? noaptea te gandesti la lucruri frumoase. ce bine ca nu's genu de persoana care sa stea noaptea sa isi futa somnu doar ca sa se gandeasca la ce probleme are. daca stau bine sa analizez situatia, nu cred ca imi aloc mai mult de juma de ora, pusa cap la cap, pe zi pentru probleme. e mai fun sa te distrezi. sa razi, sa glumesti. ganditul excesiv si problemele are bad bad bad things. nu fac bine:))
deja ma simt muuult mai lucida si mai treaza. probabil ca in curand o sa imi sune si alarma de la telefon. deci, what the hell? inca un episod din grey's anatomy va rog!

2 comentarii:

Anonim spunea...

da chiar mia placut ma atins la corason treaba asta si ma bucur pentru tine ca ai trecut peste "apucarile emo" ale adolescentei :D
si peste toate intrebarile fara raspuns ale omeniri si meciurile dintre adeptii darvinismului si cei ai religiei;)) daaaa niceee paceee si liniste

Ale spunea...

'apucarile' alea emo de care ziceai s'au intamplat acum muuuuuult timp. si eu ma bucur oricum:) mersi>:D<