18 octombrie 2009

"Preteni buni nu se gasesc, ei se inventeaza..."

Se holba la monitorul ala de parca ii facea vreun fel de incantatie... dar se holbeaza la el de o saptamana aproape si tot fara niciun rezultat. Saraca...
Priveste monitorul… holbeaza’te la el… asteapta mailul ala nenorocit pe care de fapt nici nu o sa il primesti. Pentru ca boul ala nu se uita in inbox. Sau poate se uita dar nu se mai sinchiseste sa iti raspunda.
Pff, si ce dracu sa’I faci?? Lasa’l in treaba lui acolo cu cuiele lui sa se distreze. Vede tom si jerry alergand pe pereti. Ahh, asta e clasic.
Ba frate si cand te gandesti ca mergeam noi in parc si ne jucam heiki si te cacai pe tine de ras ca habar nu mai am sa joc. “lasa coae ca invat eu, ma fac eu mare”. Nu cred ca am zis asta vreodata dar intotdeauna am gandito. Tu oricum ma placeai asa cum sunt. Dar voiam sa fac si eu ceva. Adica pana mea imi dadeai cam tot pe tava, eu nu sunt asa, eu vreau sa ma dau cu capu de toti peretii, sa imi storc creierii ca sa imi dau seama cum sa te fac sa ma placi. Dar tu oricum faceai asta.
Tu oricum te intorceai dupa mine, alergai ca tampitu pe scari la eroilor si ma faceai sa fac un preinfarct cand ma luai in brate. Norocu tau, fraiere, ca nu ti’am futut niciun pumn pana acum, la cate faze mi’ai facut de genu.
Sau mai stii ma, cand am venit la tine la munca si m’ai adus la metrou inapoi si stateam noi chill, nu aveam nicio treaba, si dupaia “BUFF”. Auch! Si de parca ar fii prima oara. Ma cac pe mine de ras cand imi aduc aminte.
Sau cand ai venit la mine cu scuteru ca imi era rau si ti se rupsese sarma aia care tinea toba). Bine ca ai legato la loc cu o bretea=)).
Si cand pierdeam weekenduri cantand sau uitandu’ne la filme.
Mama frate ce dor mi’e de toate cacaturile alea.
Si veneam la tine de Craciun si fumam un cui si ne uitam la desene animate).
Stii ma vorba aia a alora de la Chester, nu? “prieteni buni, nu se gasesc, ei se inventeaza”. Pai coae, pana mea… a fost cam greu dar ai iesit tu). Dar deh, acu nu mai suntem prieteni. Nu mai vin la tine la munca, nu mai cadem ca idiotii pe scari, nu mai ma corupi sa fumez un cui, nu mai cantam impreuna sau ne uitam la filme. Nu te mai sperii de te caci pe tine cand se uita taicamiu vitreg urat la tine si iti zice sa nu te duci la concert Coma).
Sau cand ai ramas seara si voiai sa te intorci pe jos de la mine. Sunt fix 28 de km de la mine din poarta pana la scara ta.
Si trandafirii. Inca ii mai am pusi intr’o cutie.
Cacat, cate amintiri supertari. Cat misto faceam de tine cand erai fumat. Doooamne. Se uita tot 336’le la tine frate). Si cat de dor mi’e de tine bha…

Dar bineinteles, acestea sunt gandurile ei. Ii e dor de el, desigur. A pierdut un prieten bun. Dar viitorul niciodata nu se stie ce iti rezerva. Poatee…

7 comentarii:

Stinga spunea...

dupa o viata intreaga in care o traiesti ramai cu un singur lucru...amintiri

Ale spunea...

da, dar macar amintirile alea sa merite pastrate. si frate cat mai merita:D

Cold spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Cold spunea...

>.< Asai.... dar putem ramane si cu sechele....:D cum am ramas eu dupa majoratul tau :))

Ale spunea...

ai ramas cu sechele?:-s nu stiam asta:-s...

Anonim spunea...

personal speram sa nu patim si noi asta pana mea coaie ie naspa in pana mea doar pt o noapte aiurea sa nu ne mai vorbim sa sa ne vedem niciodata sau sa nu mai o ardem pe la concerte la OCS...:(si alte cacaturi vb ta...

Ale spunea...

nu e vorba de aia.. ma rog. noi vorbim, dar nu prea mai vorbesc cu nimeni in ultimu timp. o sa mai si iesim la o bere, o duda, ceva, stai chill >:D<