15 decembrie 2009

Epic III


Bine ascunsi de munti, undeva intr’un bloc, intr’o camera cu peretii albastri, suntem noi.
E frig in orasul tau. Insa tu ma incalzesti. A fost innorat acolo, insa in camera ta a stralucit soarele. Ne’am invelit cu stele si am dormit pe culori. Am facut schimb de impresii, am ras si ne’a placut.
M’ai primit in bratele tale si m’ai hranit cu cola si tigari. M’ai facut sa uit ca sunt la 200 de km de casa si m’ai facut sa zambesc. Am facut orele sa para zile iar ziua sa para un an. Am ascultat muzica cu laptopul ascuns sub pat.
Ne’am cunoscut in weekendul ala si ne’am ratacit prin trenuri si prin peisaje. Dar tot trenul ne’a adus inapoi unul la celalalt.
Da, I love the way how our everything is one riddm. Si iubesc sa fiu in preajma ta. Nu stiu cine esti, cum gandesti, cum traiesti. Nu ne stim. Dar ne simtim cu fiecare fibra a corpului, cu fiecare rasuflare, cu fiecare sarut si imbratisare. Nimic din ce imi vei arata despre tine nu poate fi urat. Nimic nu ma va speria caci mie nu imi este frica de nimic. Vreau sa te stiu, sa te cunosc si sa te simt.
M’am ascuns de lume, m’am facut mica in bratele tale, ti’am inhalat parfumul si mi l’am imprimat pe piele, te’am privit si mi te’am impregnat pe retina.
Imi spui s’o luam usor desi gandurile nu fac pamantul sa se’nvarta mai repede. O luam cum vrei tu puiule, mi’e indiferent, atata timp cat la sfarsitul zilei imi spui mie ‘noapte buna’ si adormi cu mine la telefon.
Si da, suntem ciudati si dusi cu capu intr’o oarecare masura... si uneori ideile ni se bat cap in cap… dar mie imi place tot ce tine de tine chiar daca nu stiu aproape nimic inca.
Am cureaua ta!

[sicken by your perfume, find myself waken by your taste]


Si da, m'am hotarat sa pastrez entry'ul asta... pentru ca oricat de shallow pretind ca a fost, ai dreptate, a insemnat ceva pentru mine. A insemnat mult:) Deci, iata'l...

8 comentarii:

Alina spunea...

Mult mai buna decat cealalta. superba :x Succes in continuare. >:D< sper sa dureze de data asta :P.
Te iubesc buh >:D<

Ale spunea...

hahah=)) si eu... :)) amuzanto:)))=))

Unknown spunea...

Te pierzi usor in vise, te lasi dusa de val si usor, usor te indragostesti. Sa o lasi mai usor? Nu cred ca este posibil... pentru ca pamantul iti zboara de sub picioare si incepi ca sa plutesti...

Ale spunea...

hmm frumos zis. dar cred ca ma descurc:) adica, imi place sa'mi zboare pamantu de sub picioare pentru el:)

LaryLary spunea...

Genial finalul! Mi te si inchipui triumfatoare si cu zambetul pe buze spunand: "Am cureaua ta!" :)))

Ale spunea...

hehe, daca veneam azi la scoala ma vedeai facand asta:P:))

Anonim spunea...

mhm si 1 si 2 nu mai este?

Ale spunea...

acum sunt. fix aici, fix unde le e locul:) it was pretty awesome, wasnt it?:)