14 decembrie 2009

Mi'e dor


Mi’e dor de modul in care marea imi inunda privirea cand ieseam din cort. Mi’e dor de nopti pierdute in Stuff dansand pana in zori. Mi’e dor de cheta cea de toate zilele. Mi’e dor de Berea de dimineata si de painea cu gem si cu unt mancata in fata cortului pe plaja. Mi’e dor de Goblin cu ritmul lui de dnb, in fata caruia ma opream mereu sa mai dansez putin. Mi’e dor de Hand si de E.M.I.L.. Mi’e dor de promotii la Kent si de concerte moka. Mi’e dor sa n’am bani decat de’o paine si de’un pachet de tigari. Mi’e dor de plaja prea plina si de Vama prea goala. Mi’e dor de apa sarata si de pietrele care’mi zgariau talpile. Mi’e dor de scoici si de nisip.
Mi’e dor de stelele pe care le priveam stand intinsa langa foc. Mi’e dor sa dorm in sac de dormit, in cort, sub cer de Vama.
Mi’e dor sa fiu atat de beata incat sa nu mai stiu s’ajung in camping, mi’e dor de tequila sunrise ori de remmy. Mi’e dor de caterinci in exces si de punkisti. Mi’e dor de rucsacu prea plin de nisip. Mi’e dor de paharele de unica folosinta spalate si refolosite. Mi’e dor de strada principala mereu plina. Mi’e dor de canapele si de pizza. Mi’e dor de shaorma si de ketchup. Mi’e dor sa dorm in tren. Mi’e dor sa’mi pice ochii’n gura dupa 3 zile de nesomn si s’adorm imbracata. Mi’e dor de salitos si de vodka. Mi’e dor de cuie fumate sub umbrele, de tripuri cu stele si cu avioane. Mi’e dorm sa dau 50 de lei pe’o carte si sa nu mai am bani de tren. Mi’e dor sad au telefoane celor de’acasa sa le spun ca mi’e dor. Mi’e dor sa stau la 5 pe plaja si s’astept rasaritul. Mi’e dor sa uit sa ma trezesc sa’l vad. Mi’e dor de liniste si de zgomot. Mi’e dor de tot…
Mi’e dor de mare…

4 comentarii:

Anonim spunea...

Si mie imi este dor si tuturor..cred.
Dar vine iara vara si o iei de la capat.

Ale spunea...

da, d'abia astept sa se intample asta :)

Anonim spunea...

bai..... deci taci ca m-ai facut sa salivez. daca nu ar fi ai mei as fugi sia cuma in plina iarna in vama =P~ :)) :)) :D

Ale spunea...

:)) daca n'ai mai face prostii pana pe 1 mai, poate mergem:P