14 noiembrie 2009

Make a wish

Ne punem dorinte pentru ca stim ca avem nevoie de ajutor si ne e teama sa nu cerem prea mult. Ne punem dorinte pentru ca uneori... se implinesc.
Macar o data pe an, cu totii avem ocazia sa ne punem o dorinta. Sufland lumanarile tortului de ziua noastra, uitandu'ne la stele cazatoare sau pe cate o geana. Si cateodata... doar cateodata... una dintre acestea se indeplineste.
Alteori ne punem o dorinta si uitam de ea cand se implineste.
Eu nu imi aduc aminte cate dorinte mi'am pus sau cate din ele mi s'au implinit. Nu stiu sigur pe cate stele cazatoare mi'am pus cate o dorinta. Sau cate gene ori lumanari. Nu imi aduc aminte ultima dorinta pe care mi'am pus'o. Insa stiu ca, oricare ar fi fost ea, mi s'a implinit.

4 comentarii:

stinga spunea...

dorinta mea este aceea de a... da nu conteaza kre e dorinta mea:P

Ale spunea...

stim stim stanga care e aia:P

Boddah spunea...

aş fi putut paria că la sfârşit ai fi zis că,orice dorinţă ţi-ai pune,ea nu se îndeplineşte.dar mă bucur că s-a îndeplinit.

Ale spunea...

just trying to make my life brighter. dar nu prea merge faza cu dorintele. i just made it up:)