21 noiembrie 2009

peisaj de iarna

si nimeni nu vrea sa ma creada ca imi caut apartament in bucuresti ca sa o ard chill pe timp de iarna! asa imi place mie iarna... un apartament oarecare, intr'un cartier oarecare. la un cui, la o cafea, la un film prost. la o cantare. nu conteaza. cald sa fie. si sa fie cafea. merge si bere. o muzica buna, un tovaras de vorba. nesscafe 3 in 1. tigari multe multe tigari. scrumiera plina pana la refuz de chistoace murdare de resturi de ruj. draperiile trase, lumina difuza. patul nefacut. 'de ce dracu sa fac patu cand oricum veniti voi si il faceti varza?'
zile intregi petrecute pe podeaua altcuiva. in papucii altcuiva. band cafeaua altuia.
casele altora sunt atat de primitoare. imi imaginez un univers perfect in care o mamica bate la usa sa aduca o tava de cartofi prajiti si cafea. cu noi stand ca nesimtitii incaltati pe canapeaua aia perfect curata. cu muzica data prea tare pentru ca noi sa o auzim cu se plange sa o dam mai incet. tone de filme peste alte tone de muzica. atat de dezordonat.
multe cani de cafea uitate de ieri sau de alaltaieri de cafelele trecute.
fiecare cum intra intre aia patru pereti isi arunca geaca pe unde apuca, isi aprinde o tigara si ia ibricu de cafea si cauta in zadar o cana.
universul meu mic si perfect. peisajul meu de iarna.
are cineva asa ceva p'acasa? as vrea si eu...:P

6 comentarii:

Zad spunea...

bine, bine am inteles dar de ce nu pui colea o aplicatie Uramriti ca sa poata urmari omu' linistit blogul asta fara pereche?

Ale spunea...

:)) pun pun

Alina spunea...

Stii ca la mine esti bine venita oricand. Si gasesti mereu tot ce vrei. Fie caldura unui camin, sau mama care ne aduce de mancare la pat. Nu cartofi prajiti ca ingrasa :)) Si nu cafea ca face rau la inima. Ceai :p

Ale spunea...

daca nu e cafea nu e nimic. si la tine nu pot sa fumez:)) dar promit ca iarna asta o sa trec mai des pe'acolo:D

Anonim spunea...

doamne, esti nebuna?????!!! atata dezordine si cani nespalate???!! sa nu ma mai pui sa intru p blogu tau cand postezi d-astea ca fac infarct aici!!!!

p.s. iti explic eu noua mea paranoia cand ajung in tara .....

Ale spunea...

fuck it. paranoia noua? :-ss vreau sa aflu?:))