8 noiembrie 2009

Pauza

Nu ai unde sa te ascunzi sau cu ce sa te acoperi. E ca si cum toti ar vedea fix prin tine.
Uneori mi se intampla sa mi se citeasca pe fata exact ce simt. Si nu intotdeauna imi doresc asta. Dar am gasit un loc unde orice as fi facut, oricate sentimente as fi avut pe fata mea, in expresia mea, pur si simplu nu conta. Nimic nu conta. Muzica, oamenii, caldura, totul era intr’o continua miscare. Iar eu pur si simplu stateam acolo, fix in fata scenei, holbandu’ma la dj, cu toti oamenii aia miscandu’se in jurul meu. Iar eu stateam pur si simplu. Muzica mi se rasfrangea in piept. O simteam in fiecare por. Dar refuzam sa ma misc. Stateam si priveam in gol in timp ce viata trecea pe langa mine. E ca si cum, pentru un minut, eu m’am oprit. Am pus pauza, in timp ce lumea se invartea fara mine. In timp ce toti traiau fara mine. Suna ca dracu acum cand reproduc in cuvinte. Insa sentimentu ala e unic. Zambeam luminilor si aerului din fata mea, deliric. Si era fericire. Exact in minutul ala am facut fix ce nu imi place, sa nu fiu ocupata cu nimic. Si totusi totul a trecut pe langa mine.

6 comentarii:

Anonim spunea...

Te iubesc... imi este dor.. de tine dor.. de noi.. imi este dor de viata..:( te vreau langa mine!!!

Ale spunea...

hai sa'ti mai explic o data. nu ma mai cauta, nu imi mai da mailuri, nu imi mai da mesaje, nu ma mai suna si mai ales nu mai da commenturi. nu ma intereseaza ca ti'e dor de ce ti'o fi tie dor. nu mai existi pentru mine. asa cum zice si numele. esti un anonim. pa

Anonim spunea...

Bha nu am mai vazut oameni ca voi, "sa ma bata mama" pana shi aici va certati...laso dreaq de treaba... in orice caz misto "pauza", banuiesc ca sa intamplat la pendulum, este? mi sa intamplat shi mie faze deastea...tare...

Ale spunea...

din fericire nu ne mai vorbim deloc:) si da, la pendulum. fu misto.

Boddah spunea...

nu trebuie să găseşti cine ştie ce cuvinte ca să reproduci sentimentele frumoase...ele sunt compuse din bucăţi mici de eternitate,iar ea nu poate fi exprimată.

Ale spunea...

intotdeauna gaseam cuvinte ca sa exprim. acum mai greu. imi lipsesc chestiile mele 'ciudate' :)